En obehaglig känsla/A not so pleasant feeling

Går runt med en jätte olustig känsla som har hållt i sig i två dagar nu! Jag är inte riktigt säker på om jag faktiskt vet vad som ligger bakom denna jobbiga känsla! Plötsligt har jag känt en blandning mellan sorgsenhet och vemod. Det värsta är att jag inte riktigt kan förklara det!

Funderar nu på hur jag skall behålla min positiva sida oavsett vem jag är med. Jag har slut på idéer och märker att det inte riktigt räcker att bara försöka!


I'm walking around feeling a very uneasy feeling that has been concistent for two days now! I'm not quite sure if I actually know what's behind this unpleasant feeling! Suddenly I've felt a mix between sadness and melancholy. The worst part is that I can't qoute explain it!

I'm thinking about how to keep my positive side no matter who I'm with. I'm out of ideas and I'm noticing that trying just doesn't cut it!


Another type of post I guess, ett annat typ av inlägg antar jag//Psychooo-bunny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0