Hur jag förberedde mig för moskén

Jag tror fullt och fast på att det är lättast att ta in saker efter en mental och spirituell rening. Så dagen innan jag åkte till moskén valde jag att duscha och tvätta håret. Vara noga med att tvätta bort allt smink och helt enkelt visualisera vattnet tvätta bort negativitet. Om jag inte gjort detta tror jag inte att jag hade kunnat njuta lika mycket av att faktiskt få uppleva en moské för första gången.

För mig var det även viktigt därför att allt som pågått tidigare inte påverkade mig lika mycket. Om dagen innan ha varit dålig känner jag att dagen efter kommer att gå så mycket bättre och mina förväntningar inför besöket blev högre.

//Psychooo-bunny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0