Förändring

Det känns som om en del positiva förändringar är i rörelse.

Det känns som att jag nu vet vilka personer jag börjar växa ifrån och på hur långt avstånd jag skall hålla några personer. Jag märker också vilka personer jag har också kommit närmre.

Jag har en större aning om vad jag vill skall hända i framtiden och jag har en större vetskap om hur jag skall ta mig dit. Detta innefattar karriär och liknande, men jag har fortfarande en hel del efterforskningar att göra.

Jag har tagit större initiativ för att hålla koll på studier och har tagit större kontroll över hur jag skall kunna påverka det jag vill påverka. Att jag blev vegan är ett bra sådant exempel.

Jag har mycket mer energi sedan jag blev vegan, men jag tror att det är för att jag nu tycker att det är roligare att hitta recept. Dessutom har jag börjat äta hälsosammare då även det är en sak jag velat påverka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0