letar efter sätt att bemöta rasistiska och nazistiska åsikter

Jag har alltid sett ner på nazistiska åsikter, och det gör jag fortfarande. Därför har jag ett tag försökt att jobba på det, men jag har ännu inte kommit någon vart med det! Jag kan inte hålla med om vad dessa människor säger.

Det finns många åsikter jag inte håller med om när det gäller andra människor som jag ändå kan respektera på ett annat sätt, men nazism är av någon anledning svårare för mig!

Jag undrar lite hur jag skall bemöta dessa åsikter som så uppenbart visar hat (jag har mött några som har oerhört rasistiska åsikter) mot andra. Jag får helt enkelt hitta ett sett för mig att endast se på åsikterna med ett kritiskt öga utan att se ner på dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0