Jag blir kvar

Jag stannar nog ett tag till. Kände att det inte var dags att ge sig av riktigt ännu.

Jag har funderat lite och kommit fram till att många religioner har fler likheter än vad många vill erkänna. Det finns säkert en del som redan har sagt detta innan mig då även de har fått en annan överblick av det.

Jag har även insett att känslan av vatten är underskattad. Om man verkligen känner efter hur det känns är vatten rinner ner i halsen när man druckit eller när man har det i munnen är det faktiskt ganska behagligt, men även konstigt. Vi har tagit den känslan för givet och om man skulle tänka sig att det var första gången man någonsin stött på den konsistensen skulle man inse att det är en rolig konsistens.

Haha jag har inte så djupa tankar just nu så ni får ursäkta att jag skrev inlägget ändå. Jag lovade ju att jag skulle återkomma med nyheter gällande om jag skulle ha kvar bloggen eller inte.

Varma kramar//Psychooo-bunny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0