promenad för att hämta vatten

Igår fick jag spontant för mig att jag skulle gå ut på en promenad och det slutade upp med att jag hamnade nere vid havet (som ligger en bra bit från där jag bor) det var kallt, men så illa kan jag inte säga att det var! Jag passade på att hämta lite havsvatten till att ha för att representera vatten vid mitt altare. Har inte använt havsvatten innan och jag undrar om det inte kommer funka bättre nu. Jag provade smält snö en dag och det funkade otroligt bra för mig. När jag höll nere flaskan i det iskalla vattnet tappade jag känseln i fingrarna så jag rekomenderar inte att göra som jag gjorde! Kan ni lyckas få tag på det utan att doppa i fingrarna kan ni som inte gjort det innan prova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0