visar lite av mina gröna fingrar

Det är otroligt att växter kan utväcklas från att vara i ett litet frö till att växa till en egen planta/träd(vad det nu är vi talar om)
Tyvärr växte inte några av mina frön. Det blev tex inte någon lavendel, vallört eller något olivträd.



Har nu planterat gräslök stället för de som inte växte. Lite snopet var det, men jag skall fortsätta sprida liv i krukor.



Persilija och rödmalva som vuxit riktigt duktigt! jag känner mig väldigt vårdande som kan ta hand om växter även om det inte kräver så mycket.



aloe veran växer inte heller mer. Trots det tycker jag att det gick ganska bra för att vara första gången och inte riktigt veta vad jag höll på med.

Prova på det ni också, varma kramar //Psychooo-bunny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0