Skriver bara av mig lite

Behöver bara skriva av mig lite...
 
Börjar tröttna på att en del blir arga eller sårade för saker jag inte gör medvetet. Har kommit ifrån all typ av spirituellt utövande och känner mig inte speciellt kreativ, motiverad eller positiv. Känner mig inte ens motiverad till att göra det jag behöver för att bli positiv igen.
 
Skulle behöva lite tid till att bara isolera mig och ändra på saker och ting då jag börjat stöpas i en negativ form som formas av hur andra ser på mig.
 
Vill flytta då jag inte trivs i min nya klass, men jag vet inte om jag kommer ha möjlighet till en sådan förändring.
 
 
I behov av en förändring// Psychooo-bunny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0