Inscence holder

Har äntligen hittat en lösning på vart jag skall ha min rökelse när jag bränner den.

Jag gick till en second hand och hittade en liten mässingsgryta. Jag hällde i ris och ställde sedan ner rökelsen i riset. Min pappa gav mig idén när jag såg hur han löst det. Jag kommer att hälla vitare ris i den sedan.

Brände lite rökelse nu på kvällen innan jag går och lägger mig.


I've finally found a solution to where was going to have my inscence while burning it.

I went to a second hand and found a little pot in brass. I poured rice in it and put down the inscence into the rice. My father gave me the idea when I saw how he solved it. I'm going to put whiter rice in it later.

I burned a little inscence now right before I'm going to bed.

Söta drömmar/Sweet dreams//Psychooo-bunny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0