Solot på Lucian update.

Jag berättade om att jag skulle sjunga solo på skolans lucia-firande för att utmana min rädsla, och jag berättade aldrig hur det gick. Jag kan ju ta att börja med att säga (och detta är underdrift) att jag var väldigt nervös. Så när jag stod där och sjöng gick det åt pipsvängen. Trots detta är jag glad över att jag gjorde det, för jag har ändå utmanat mig själv och mina begränsningar!

I told you about me going to sing solo on the schools Lucia celebration to challange my frear, and I never told you how how it went. I can start with saying (and this is an understatement) that I was very nervous.. So when I stood there and sang it went down a hill. Despite that, I'm happy I did it, 'cause I still pushed challanged me and my limitations!


kram/Hug// Psychooo-bunny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0