Prova på vegankost

Jag har ju tidigare skrivit lite om hur man kan gå över till antingen vegetariskt eller vegansk kost så undrar ni något är det bara att läsa. Har läst lite om hur djuren behandlas i mjölk- och äggindustrin och har kommit fram till att jag vill prova vegankost ett tag. Jag skall börja på onsdag (för det är då fullmåne vilket för mig känns som en bra start) och jag tänkte hålla det tills slutet av denna månaden för att sedan se vad jag tycker om det. Jag kanske fortsätter om det verkar vara något som passar mig.

Jag vill alltid prova nya saker innan jag kan säga: "Nej detta är inte något för mig"/"Ja detta känns bra".
Ha det så gott

//Psychooo-bunny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0