Presenter för att uppmuntra en vilja

Min mamma har haft viljan att börja meditera och hålla på med yoga i flera år. Därför blir mina julklappar till henne, ett litet kit med små saker som kan hjälpa henne att själv ta steget att faktiskt börja.

Jag har tex gjort runor till henne och skall skriva en liten lapp där det skall stå hur man använder dem. Jag sydde en påse till runorna och jag skall ge henne ett litet halsbandshänge som föreställer en ängel som har två bärnsternar i vingen. Till den skriver jag en liten lapp med information om vad bärnsten används till (tex läka).

Jag köpte även två ljus, ett rosa och ett lila. Dessa har jag gjort ettiketter till, där det kommer att stå meditationsljus. Nyanserna går i ganska lugna och neutrala toner för att kunna skapa det lugn man är ute efter vid meditation.

Allt kommer att hållas i samma... vad skall man kalla det... genre?

//Psychooo-bunny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0