mottagande och utsändande hand

Jag lovade att jag skulle skriva om mottagande hand och utsändande hand. Nu är jag inte säker på om jag redan har skrivit om det så om jag redan skrivit om det var god och strunta i att ens titta på det här inlägget.

Strunta i det här med höger och vänster för detta har inget med det att göra.
Ta ett föremål i en hand. Får du upp någon speciell information från att hålla saken i den ena handen? byt sedan till andra handen och se om du kan känna mer information från föremålet? okej!? vilken snappar du upp mer från..?- det är din mottagande hand och den använder man tex när man skall ta en sten och känna efter om det är den du dras till. (Detta kan ändras ibland för vissa då man genomgår olika perioder i livet som ändrar energier i kroppen mm) den andra handen är den du använder när du skall skicka ut energi vid magi och liknande.


som jag lovat!//Psychooo-bunny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0