Det möjliga och ovilliga slutet på denna bloggen.

Det var ett tag sedan jag skrev. Jag har av några anledningar funderat på om jag borde fortsätta med denna bloggen. Jag vill väldigt gärna fortsätta, men det finns några hinder i mitt liv just nu som kanske står i vägen för detta. Jag skall fatta mitt beslut imorgon och skriver därmed vad jag kommit fram till. Jag tänker omfamna den lite svårare period. Jag får helt enkelt bara se detta som en möjlighet till att dra lärdom.

Jag förvånas över hur ignoranta vissa människor är, även om man står de relativt nära. Jag som känner att jag är som öppnast för saker just nu har lite svårt för att förstå mig på andra som inte är det.

Mina vänligaste välsignelser och kramar//Psychooo-buny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0