tror jag att det finns änglar?

svaret på den frågan är: Ja! som det ser ut nu tror jag på änglar. Jag har dock inte riktigt gått in i ämnet än, det tänker jag göra när jag har hittat annan information om saker jag kanske tror på. Jag forskar mer inom elementen just nu och tänker antagligen fokusera på det! får se! jag vill även ta reda på mer om verktygen jag vill ha på mitt altare och sätta mig in på det lite mer! Men tillbaks till den riktiga frågan! tror jag att änglar diskriminerar pågrund av religion? svar: Nej det tror jag inte! oavsett vad man tror på så skyddar de alltid mig (tror jag). Tror jag då att gud/innan diskriminerar efter religion? Om jag säger såhär! jag tror att man får mer kontakt med de om man är häxa, men jag tror inte att de lämnar en i sticket om man råkar ha en annan religion! jag tror endast att människor med andra religioner är inne på fel spår och att de inte riktigt har samma relation som jag! jag säger inte att något är fel! jag tror att det finns kunskap att finna i alla religioner! Men jag tror ju självklart på gud/innan och att man behöver balanst mellan motsater (kvinnligt och manligt) så hur kan då något existera utan en gudinna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0